Alla inlägg under juni 2008

Av Sara - 27 juni 2008 13:24


Nu är jag en redhead igen, känns bra!:D


Gud, alla dagar flyter verkligen ihop när man har lov.

Håller knappt koll på vilken dag det är längre.

Men just nu sitter jag med det som är kvar av min soppa och

funderar lite på hur dagen ska se ut. Borde ägna dom flesta timmarna

åt att rita klart min nya bild, men vi får se hur det blir med det :)


Jävla tråkigt väder är det ute också, ingen sol what so ever.


Trevlig Coldplay-cover :)

Av Sara - 23 juni 2008 19:01


Sådär, nu är jag hemma igen :)

Hade det väldigt mysigt i Västervik, förutom det trista vädret då...

Hoppas alla hade en trevlig midsommar?^^


Igår kväll var vi och kollade på en lägenhet mitt i stan, den var

helt toppen tycker jag! Centralt, lagom stort och t.o.m en liten trädgård.

En av mäklarna såg ut som Jude Law, jag blev helt knäsvag haha.

Fy på mig, men det kunde inte hjälpas.


Här kommer en liten bild från helgen :)

Av Sara - 17 juni 2008 15:09


Jag var hos älskling igår och firade hans födelsedag, mycket trevligt :)

Jag fick mitt signerade linne också, helt perfekt.


torsdag åker vi till Västervik över midsommar. Det blir jag, mamma,

pappa, syster, Robin och systers kompis?

Vad ska ni andra hitta på, blir det någon groddans iår? ;)


För övrigt har jag redan börjat fundera på vad jag ska packa till

Arvika! 4 nätter blir det, hur ska man klara att inte packa 1 ton med

kläder och prylar?! Blir väl en halvstor lättburen väska, handväska och

dessutom sovsäck+kudde på det. Det känns ju jobbigt mycket,

men mindre än så kan jag ju knappast ta med mig!:O


Av Sara - 15 juni 2008 00:14

...umgicks jag med trevliga människor, blev full, gjorde krogdebut, påbörjade mitt sommarlov och saknade.


Bilder från kvällen hittar ni -->här!<--


Och såhär såg lilla Ess ut ^^

Av Sara - 14 juni 2008 16:24


*mobilen ringer*

Jag: Ah hallå?
Robin: Hej älskling! Vill du prata med Kristian Anttila?

Jag: Ja det vill jag :O

Robin: Okej, då kommer han här!


AAAAH :D Jag  har världens bästa pojkvän, på hultsfred dessutom!

Hihi han skulle köpa ett körsbärslinne till mig med,

så jag bad Kristian att signera det :D Jag sitter fortfarande och ler.


Han sa att det var tråkigt att jag inte kunde vara där, men att han skulle

komma och spela i Linköping nån gång i sommar och att jag skulle

komma då ^^ Så bestämde vi lite vilken tröja jag skulle få med :D

Så kom vi överens om vilken underbart fantastisk pojkvän jag har!<3


*LYCKLIG* ^^ Inte varje dag man får sin idol på luren direkt.

Av Sara - 12 juni 2008 14:07

Av Sara - 11 juni 2008 22:35


Kristian Anttila's nya album trilla ner i min brevlåda idag!

"Lille Napoleon"

Helt grymt fantastiskt underbart :D

Bästa låten (förutom "Smutser" som jag redan lyssnat sönder)

är lätt "Västra Frölunda". Den måste ni kika efter :)


Har även ritat lite grann, kände att det var på tiden :D

Och så har jag faktiskt bakat en smaskens chokladkaka!

Here they are folks:

Av Sara - 10 juni 2008 19:09


Dagens händelser:

- MVG i eng.B

- Klippning @ The Look

- Skämt ut mig hela TVÅ ggr.


Hallå varför har swedebank här slutat med id-kort! Jag vill faktiskt ha

ett nu när jag har användning för det. Man måste gå till polisen istället.


Jag älskar min nya Sony Ericsson W910 :D i rött ^^

Annars har jag fått kläder, halsband, smink och pengar med.


Såhär ser man ut när man är 18 minsann:

(kortet är från igår btw, fortfarande oklippt)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards