Alla inlägg under augusti 2008

Av Sara - 26 augusti 2008 18:19


Nu har jag vräkt godis och mår illa, bra jobbat!


I helgen blev jag infixad på gästlistan till Winnerbäckkonserten.

Det innebär GRATIIIIIIIS. (Tack Martin!)

Har inte lyssnat särskilt mycket på honom men det va grymt!

Cissi&Nour, Emil Jensen samt Miss Li var ju inte heller helt fel.

Sex-skämt, snurrig poesi och en sjukt snygg gitarrist <3


Jag åt upp mina pluggpiller på typ 5min, utan att få något gjort.

Av Sara - 21 augusti 2008 19:00


Seriöst, när blir det sommar?

Det är tusen minusgrader i våran skola, man vill dö typ!


Jag har lekt kock och lagat en grönsakspaj på känsla, dutti hesten!


Nu har jag haft hicka i nån halvtimma, hehehehehe not kul.

Totalt onödigt inlägg, men alltså vad annars ska man blogga för?
Jag har ändå aldrig fattat det där med att ha en seriös blogg!


Nu ska jag börja fundera på mitt projektarbete, ideas are flying yo!


 

Av Sara - 11 augusti 2008 19:54


Jag suger på att vara bloggare. EN blogg funkar, men den

här har visst fått hamna i kläm hehehehe.


Väntar fortfarande på att det ska bli sommar, men jag har ändå

hunnit med en del när jag tänker efter! (klicka länkar för bilder)

-Arvikafestivalen

-Sommarjobb

-Varit sjuk 2v

-Köpenhamn

-Way Out West


Jao så sere ut ni vet. Har även hunnit rita lite mer nu när jag

är ledig och allt! Klicka här för att kolla in mina bilder :*


Vad har mer hänt? Gjort slut med Robin.

Jag älskar honom fortfarande och han vill fortfarande ha mig.

Så jag vetefukk vad jag håller på med men så blev det visst ><


Takk och ha en förträfflig afton hehehe.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards